......

.....förvirrad... känner mig en aning så faktiskt... som att jag varken vet riktigt ut eller in... ena stunden känns allt bra medan nästa bara så konstigt, nere på något sätt. Vet inte riktigt vad det beror på..
Sover inte riktigt som jag ska, drömmer konstiga drömmar...
Som den i natt tex...asmysko..Kommer inte riktigt ihåg vad den handlade om.... men jag minns att det var skogsmaskiner med... gröna timberjack som åkte runt runt...
Vakna typ fyra fem nån gång.. jätte stressad, för jag visste inte vad jag skulle göra....kändes inte som att jag sovit något alls.. Sen när man väl somnat så ringde ju såklart väckarklockan så det var dags att kliva upp å gå på jobbet.
Det måste vara något som inte stämmer.. drömmer konstiga saker hela tiden.. känns aldrig som att jag är riktigt utvilad när jag vaknar.
Vet inte om det är någon oro i kroppen som gör att jag inte sover riktigt... eller om jag kanske rent av jobbar för mycket...
Har iaf bara en dag kvar nu till en hel dags vila. =) Sen är det bara en veckas jobb kvar tills man åker söderut igen. Förhoppningsvis blir det bättre där nere.. jag hoppas verkligen det.

På onsdag blir det en hel dag med Annicka, verkligen på tiden att hon och jag umgås lite privat... annars blir det mest på jobbet. Sen fyller ju Maria år på onsdag också.. så då ska vi till henne och äta tråta på kvällen.. =D

Imorron åker mamma, pappa å syster på semester... bara jag och kaninen hemma i två veckor.. =)
Ska faktiskt bli lite skönt...fast vid närmare eftertanke kanske det mest är han som är hemma själv... jag jobbar och är ute på massa annat tok. Hoppas man hinner umgås lite med Karro i veckan...länge sen man hitta på något med henne nu.
David är ju hemma nu också.. vore skoj å träffa han lite mer också. =) Spela mer beachvollyboll...=) jäkligt skoj sist.
ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0