MoDo och SM-guld

Ja ja.. nu ska jag äntligen uppdatera den här bloggen...så folk blir nöjda. =P  Vet inte vad jag ska skylla på, men jag har ingen dator i stan och inte varit i Lit så mycket på sistone heller....för ovanlighetens skull.
Men nu ska det iaf bli av...



Var meningen att jag skulle jobba hela helgen, men fick ledigt i lördags så jag kunde följa med till Ö-vik och kolla på MoDo-Färjestad. En riktigt rolig resa...med massa tok =)
MoDo vann ju såklart... =) med 1-0....och eftersom dom flesta på bussen var Modoiter så var det glada toner hela vägen hem.
Stannade på Statoil i Sollefteå, tror ja de va... och där fick jag veta att min 4-mäning var med på bussen.
Så det var ju lite små roligt att typ den ända på hela bussen som man inte visste vem de var ...han var man släkt med.
Ja det var en riktigt skojig bussresa hem...med diskutioner om det mesta....haha... och där vi kom fram till att det ända gemensamma var Sörevägen.
Blev en sväng på Mark Twain när vi kommit hem, men där blev varken jag eller Maria speciellt långdragna så det fick bli första nattbussen hem. Lite ansvar måste man ju ha när man ska upp och jobba sen.
Ja vad ska man säga.. det var en riktigt härlig resa. =) Och jag och Maria var ju såna härliga tjejer.

Och för er som inte vet så är regel nummer 3 på krogen:
- Man ska alltid vara trevlig mot bartendern!


Ja igår då jobbade man.
Sen blev det hem och fira SM-guld !!       Heja IFK Göteborg!!!


Annars har det nog inte hänt så mycket mer... nedräkningen för skalet har börjat =)
Och Annicka och jag ska sitta i baksätet och dricka vin och äta ostron...  ;-) *skratt*
Har aldrig ätit ostron förresten... Gott ? Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Annicka

Man ska ALLTID vara trevlig mot bartendern!! Ha ha.. kan löna sig. Kul att höra att det var en rolig dag, och bra att du hade hittat värmeljus utan mig ha ha ;-)

2007-10-31 @ 19:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0