.....

Tänkte ta och skriva några rader nu till tonerna från Takida...=)
Känner mig duktig nu på morronen, klvit upp tidigt för att gå och träna.. inte ofta det är så. Men idag var jag verkligen på hugget..=) härligt att få det gjort och sen ha hela dagen fri....
Var faktiskt sugen på att åka lite längdskidor idag, men det var sånt tråkigt väder ute =(
Så istället får de bli en inne dag med Takida och betala lite räkningar.
Härligt att vara lite ledig nu efter en veckas jobb...=) Nu jobbar man bara fem dagar till sen bär det av neröver mot Dalarna nästa vecka. Ska bli skönt och komma bort några dagar.

I fredags tillbringade jag kvällen tillsammans med syskonen Ohlzon. =) Jannike bjöd på middag och jag fixade efterrätten. Sen blev de Let´s dance och några avsnitt av Blåsningen. Det var en riktigt trevligt kväll med mycket skratt. Jag är verkligen så glad att jag har mina Twins!!!

Tror ja ska slå en pling till maria sen och kolla vad hon sysslar med... tydligen skulle hon också hålla till i Lit denna dag. =)
Imorron blir det nog också upp tidigt, ska höra med vännen om jag kan få åka med han till stan när han åker till jobbet, vore kanon om jag slapp dra ikea-påsen på bussen.

Åh nu kom den här låter som är så himla bra med Takida.. Curly Sue.... Den är ju så himla bra.. =D
Och musikvideon är ju också jätte fin..=)

Nej nu tror jag att jag ska ta och baka en kaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0