Seg segare segast

Ja... faktiskt.. var ett riktigt bra tag sen man uppdatera den här bloggen.. skäms skäms på mig!! Skärpning!

Hm, ja vart ska man börja. Julen var kalas, trevligt sällskap, julmaten var god, massor med klappar...faktiskt väldigt mycket klappar, visste inte att jag hade varit så snäll förra året.. haha ;-)
På annandagen så åkte man neråt för att tillbringa en veckas ledighet hos Sötnos =) Härligt härligt... saknade dock snön... så den där riktigta nyårskänslan infann sig aldrig riktigt, men de fick gå ändå.
Nyårsmaskerad blev det iaf, jag som djävul och Sötnos som "glittrig påskkärring", han var så fin så =) Blev en lugn och skön nyår faktiskt, där man låg i sängen redan 00.40.
Blev en lugn och härlig vecka där nere, med lite mellandagsrea i Kupolen, Arn och lite påhälsning hos resten av familjen =)

Väl på hemmaplan har det väl inte hänt så mycket egentligen... få se.. hm.. jobbat, som vanligt.

Nu helgen som var tillbringade man i Bakvattnet tillsammans med mor och far, Sötnos, hans bror och föräldrar... Riktigt härligt och bara åka upp och bara va, köra skoter mysa och njuta för där fanns det......
                                                 .....MASSOR MED SNÖ!!!! =)


Imorron blir det jobba på dagis.. ute och åka i backen med barnen.. ska bli roligt. =)
Sen ska man iväg på Östersundsrevyn... hade man faktiskt sett framemot riktigt mycket, hela jobbet skulle gå, men idag var man ner och fick höra att den och den inte skulle med.. blev faktiskt riktigt less så jag tog och skällde ut chefen...fan blir så jävla less på dom ibland för de är aldrig något som är bra. Och när man väl ska göra något så är det vissa som bangar, blir så jävla less.

Ser iaf framemot den andra personalfesten som är på fredag, den tror jag kommer bli riktigt lyckad..=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0