Sista rycket...

Imorron blir det sista rycket med städning i lght... inte alls mycket kvar och mamma som är ledig ska följa med in och hjälpa till lite. =) Sen åker vi till syster och hjälper till med packning där.

Systrarna likadana.. ;)


Igår efter jobbet åkte vi ut på Lövsta och kika på gubbarna när dom spelade. Blev vinst, men lite tråkigt när matchen var slut och man kom att tänka på att det inte blir några fredagsträningar för min del i vinter tillsammans med dom...

Sen åkte jag och Maria hem till henne och drack te och åt popcorn... sista kvällen med min bästa innan jag flyttar..=(
Tur det blev av iaf!!

Idag har jag varit ledig och tillbringat dagen med att städa...
Åkte på Coop och panta all pant som jag samlat på mig under mina år på Körfältet.. haha.. okej.. jag har faktiskt pantat lite emellanåt...när man kommit på att man ska ta med flaskor och brukar innan man åker och inte när man redan kommit hem.. haha

Sen blev det en fika med Sofia idag.. mycket trevligt och jätte roligt att det blev av innan jag åker... =)
Bara och skaffa bil nu Sofia och komma ner och hälsa på..=)

Sen kom mamma och pappa förbi med thaimat och hämta lite grejer innan vi drog till torvallen för att kolla när systeryster spelade match mot K/D. Ingen vidare match med OPE vann iaf med 5-2 och ett jätte snyggt mål av syster från 40m ... =) Så duktig hon är min lillasyster!!! =D
Men snyggaste målet gjorde Julia när hon riktigt hängde i luften och nicka in bollen efter inlägg från Sandra..
Det var verkligen så himla snyggt. =)

27,5 timmar kvar och jobba...

Nej nu blir det sängen så man orkar upp imorron...

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Annicka

Hej! När sticker du egentligen? Låter som vi inte kommer att hinna ses ;(

2009-08-20 @ 10:00:50
Postat av: erika

sjävklart kan jag hjälpa dig!! men tyvärr kan vi inte göra afteraight kakan för vi åker idag redan :(

2009-08-20 @ 10:55:28
URL: http://erikanathanaelsson.blogg.se/
Postat av: Åke

Längtar =)

2009-08-20 @ 18:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0