Två dagar kvar...

Nu är det bara två dagar kvar innan man drar sig ner mot Avesta. =)
Ska bli roligt att komma ner igen och träffa alla... känns som det var länge sen man var nere nu.

Känns lite pirrigt inför skolstarten men ska bli roligt och börja skolan... =)

Sista dagen på jobbet så bowlade vi, men det gick verkligen inge bra.. kom nätt och jämt över 100 poäng.. usch.
Men god middag på Athena blev det innan jag slutade..=)
Känns lite tråkigt och lämna jobbet.. kommer sakna alla jätte mycket... Men när dom minst anar det kommer jag och plingar på dörren och hälsar på.. ;)

Nej nu blir det en äppelcider och chokladpudding tillsammans med pappa.
Vi är ensama hemma ikväll så då passar vi på.. haha...

Imorron blir det knattesammandrag i Ås och sen väntar kräftskiva tillsammans med mamma, pappa, syster Andreas, moster, Hellström och kusinerna.
På söndag är det match mot OPE C, min sista match, är jätte glad att jag blev uttagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0