Bakdag

... nu kommer Åke hem om knappt 1½ timme och då blir det först en sväng på bolaget och köpa glögg och sen blir det lussekatter och pepparkaksbak..=) Vi ska baka, julpynta och mysa hela kvällen.. =) Ser verkligen framemot det =)
Nu börjar det ju faktiskt bli dags att börja sätta upp lite tomtar och andra julgrejer..=)

Nu har man bara fyra dagar kvar i skolan innan det är jullov..
Åker nog hem till jämtland på torsdag eller fredag och blir hemma lite mer än en vecka.. ska bli skönt men usch vad jag kommer sakna min älskling som blir kvar här hemma.


Ska styra upp en glöggkväll med Jannike och dom... den årliga traditionen..=) Viktigt viktigt!!
Ska jobba lite också men mest bara mysa med familj släkt och vänner!!

Hoppas Ida är hemma så vi kanske hinner med en promenad..
Carrobarro vill jag också träffa eftersom det inte blev av sist...
Och min Sofia vill jag också hinna träffa!!
Pulkåkning med Annicka och dom vore ju också kalas om man hann med..=)
Fikadejt med Johnny står också på schemat!!

Måste fixa sista julklapparna också..=) men det hinns väl med till veckan skulle jag tro.

Skidskytte på tv... Sverige i topp =) ACO och Jonsson!! Härligt tjejer!!
Synd barta att snön som kommer där dom åker inte vill komma och snöa här hos mig..
Man blir så less på att titta ut på gråa och tråkiga plusparkeringen!! BLÄ!!! Nej hem till snön över jul!!

Grattis till Jannike som klarade engelska B =) Bra jobbat gumman!!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Tack gumman!=) Klart vi ska ha glöggkväll & mys! KRAM

2009-12-14 @ 23:02:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0