Lit

Har varit hemma i Lit i helgen.. mysigt.

Åkte upp igår efter omtentan... sen blev det dans på furan med syster och mamma..=) Blender.
Det var skoj.. känns som det var länge sen man var på dans...så det var roligt.. ser verkligen framemot dansen i Häggenås i januari =)

Idag har vi bakat tunnbröd, jag, syster, mamma mostrarna och kusinerna.. alltid lika roligt och alltid lika gott.. Nu ska jag och älskligen njuta av tunnbröd imorron när jag kommer hem..=)
Dock ska två paket sparas tills julafton, så dom kan äta tunnbröd då =) Det ska vara hemmagjort tunnbröd på julbordet, det är lika viktigt som julskinkan tycker jag.

Nu ikväll har vi haft pyssel kväll jag mamma och syster medans det var pappas tur och åka på dans.
Har gjort ljus och julkort.. hann med fyra stycken... skoj skoj..=)
Nu tas grejerna med ner så jag och tjejerna kan pyssla i helgen..=)

Jag hoppas verkligen att jag klarade den här omtentan.. känns jävligt osäkert, men som sagt jag hoppas hoppas att det gick vägen.

Ska försöka komma iväg hemåt i en bra tid imorron så man kanske hinner iväg på lite innebandy.. risken är dock att man blir kvar hemma lite längre.

Lär ju prata julklappar med mamma och pappa innan jag åker också...på tisdag väntar ju julklappshandling i Valbo och jag hoppas verkligen att jag blir klar med alla då..=)

Nej nu väntar sängen..trött efter att ha sovit lite lite.. uppe tidigt i fredagsmorse sen uppe sent på kvällen.. hyfsat tidigt uppe imorse och nu är klockan midnatt och john blund börjar visa av sig.

Haft iaf börjat få lite julkänsla nu.. snö ute, glögg, årliga tunnbrödsbaket innan jul och julpyssel =) ME LIKE!!
Hoppas att det är minusgrader när jag kommer hem imorron.. skulle dock bli plus igen vilket känns skit nu när vi haft några dagar med runt -5 iaf =)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0