Min lediga dag

...började dagen med att kliva upp kl 7. Vi hade tvätt tid idag så jag lämnade kvar älsklingen i sängen och började tvätta. Hann med fyra maskiner och gå en promenad innan det var dags att åka ut i byn och umgås lite... blev kaffe hos Kristina och Tilde och lunch inne hos svärfar. Sen var det dags för Åke och åka på jobbet och jag fick börja plugga inför tentan på fredag... gick väl sådär..nu gäller det ju bara att komma ihåg hur man räknade.. haha men jag får fortsätta träna imorron. 
Blev lite kikande på skidskyttet också..=)


Nu har jag tröttnat på att plugga och har kikat lite på nätet.. tänkte se om jag hitta på några snygga julkort så man får lite inspiration till helgens pyssel med mamma och syster. =)
Ska pyssla nästa vecka med tjejerna det ska bli riktigt roligt!! =)

Bästa ögonblicket idag var nog när man kollade på termometern imorse och det stod -6,4 grader  JIPPI!!! Äntligen kommer lite vinterkänslor!! Hoppas det håller i sig!!
Sån fin dag... blå himmel, sol och minus grader!! MARINA GILLAR!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0