Tisdag 22/12

Nu är det dags för mig att dra mig in mot stan för middag tillsammans med Sofia. =) Tacos står på menyn, ska bli riktigt gott, var länge sen jag åt tacos nu.

Sen ikväll blir det fika hos Jannike tillsammans med resten av alla vänner. Det är så himla bra med såna här kvällar när alla kan och man hinner träffa alla på ett och samma ställe.. =) tycker inte riktigt att tiden vill räcka till om man ska träffa alla under olika tillfällen.

Snart julafton är det också.. längtar!! Vill ha lax och sill och ägg och skinka såklart =) Den enda som saknas är älsklingen som är hemma och firar jul där. Men på nyår får vi vara tillsammans igen...=)

Synd bara att man missar att klä julgranen hemma som dom skulle göra i kväll som det verkade, men jag litar på pappsen så det blir säkert bra ändå..=)

Ha en trevlig kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0