Snart dags för jobb igen...

Varför måste tiden gå så fort för ?? Imorron är mina två veckors ledighet slut och man måste åka tillbax till Ösd.
Okej, så illa är det väl ändå kanske inte, men man blir bekväm av sig när man är ledig såhär länge.
Ska iaf bli roligt och få komma hem och träffa alla hemma igen. Ska träffa Jannike på lördag, det är verkligen efterlängtat =) Sen måste vi hinna ses Maria innan du åker på söndag för annars så kommer vi inte ses på flera flera veckor och det är inte bra. Men kina på fredag kanske ? =)

Har  iaf haft det jätte bra här nere under mina två veckor. =)
Första helgen drog vi ner till Norrköping tillsammans med Åkes bröder för lite TSDS-prisutdelning. Det var roligt, mycket folk och god mat. Krister fick med sig två priser hem så det var skoj =)
Så nu känner man sig riktigt sugen till sommaren och alla race... =D
Där nere fick man också riktiga vårkänslor när det var klarblå himmel och sol, någon minus grad och inte så mycket snö. Man längtade verkligen till skidbacken eller skoterlederna på fjället. =)

I Fredags tog vi en tripp till Falun för att hämta mina skidor sen blev det en sväng på stan. På kvällen bjöd min Sötnos på middag ute, med vin och grejer...haha vuxen poäng ;)  Riktigt gott var det iaf!!
Sen på Lördagen drog vi upp till Romme och åkte lite skidor i snövädret. Sen blev det hem, äta lite och dra vidare upp till Åkes kompis på lite förfest.

Igår åt vi semlor hos hans föräldrar och idag ska vi bowla med hans syster och hennes familj. Ska bli roligt =)
Och imorron måste jag åka hem. =/

Nä ska ta och kika lite boende i åre nu,men vi hörs och syns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0