Hemma i Lit

Åkte hem till Lit idag, var ett tag sen man var hemma nu så det var väl på tiden. Blev dock inte hemma hos mamma och pappa så länge. Ida kom hem till Lit så jag drog ner dit och satt där och prata, kolla på skidskytte och åt glass tillsammans med henne. Riktigt trevligt och något man saknat, när vi inte umgått så mycket på sistone.
Kom hem och mamma hade gjort tacos så nu är man riktigt mätt i magen och snart väntar en promenad med Maria.

Igår blev det en sväng på Lillänge, hade förhoppningar om att kanske hitta några snygga skor på Skopunkten, men så blev inte fallet. Så det blev ett par efterlängtade Craft-överdragsbyxor på Team Sportia istället. Tack min Sötnos för det presentkortet.
Hem en snabbis til lghten och sen ner på stan för en fika med Maria, Johnny och Hannah. Massor med folk på alla fik, men tillslut så hittade vi på ett ledigt bord på Tehuset.
Satt där och prata massor och en blev det en sväng till Åhléns där syster mötte upp. Köpte fyra små glas, i tron om att jag kanske kan få ordning bland alla hårsnoddar och spännen, Maria trodde dock inte på mig och jag är nog lite fundersam själv. MEN, i boken som jag fick av mamma i julklapp stod det att allt såg mycket snyggare och brydligare ut om man hade glas att lägga grejerna i. Snoddar, topps och alla andra små prylar som ligger och skräpar överallt.
Ja, vi får väl se, man kan ju försöka iaf.
Efter stan blev det iaf innebandy med syster. Andreas hade match så vi var där och hejade. Tyvärr gick det inge vidre då det blev förlust. Sen blev det sallad hos Maria tillsammans med henne och Hannah och därefter bio. Wallander-Hämnden. Riktigt bra.


Lägger ut lite härliga bilder från när jag och Åke var i Bakvattnet efter nyår.


.
     

Kommentarer
Postat av: Maria

Hur går det med glasen?? :P

2009-01-23 @ 11:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0