Inget Umeå

Mina Umeåplaner blev det inget av, människorna där uppe har fullt upp. Men vad gör det när man har världens bästa pojkvän som kommer upp och tillbringar helgen med mig. Så nu blir det Skoters julafton i Åkersjön istället!! Inte fy skam det heller för den delen.
Så på Lördag blir det hotellet i Åkersjön tillsammans med pojkvän, syster och hennes grabb. Väl där får vi försöka hitta igen Maria och resten av syskonen Olofsson. =)

Igår hade vi 2 år Åke och jag. Tänk vad tiden går fort egentligen. =) Längtar tills på Fredag när jag får krama om han igen!!

På söndag gör jag min första fotbollsträning för den här säsongen tillsammans med tjejerna. Längtar som en tok, vill spela fotboll nu. Tur man kan lira lite med "gubbarna" på Fredag och få sin efterlängtade hotellfrukost. =D
Hade träningsvärk efter innebandyn i måndags. Och på Måndag skulle det tydligen bli hårdare, så vi får se hur det går.

Har köpt slingor idag så nu ska man bara passa in en tid tillsammans med Annicka så hon får fixa. Hon är bra på sånt, ska bli roligt och träffa henne också, var ett tag sen sist nu. Vi ses alldelses för sällan!!

Hade ett trevligt samtal med Jannike idag också. Skönt och få prata av sig lite om allt som händer och sker i livet.
Efter det blev det en fika med Maria, alltid lika trevligt!!!

Godnatt// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0