Hemma igen = Tråkigt

Kom hem från Avesta idag och allt har bara varit ett jävla strul.. usch vill åka tillbax ner!!!
Börja med att jag skulle hämta ut betygen för matte C som jag läst ett år nu. Men när jag kom på Lärcentrum så inte fanns det några betyg där, inte ens papper på att jag skulle va registrerad. Smått irriterad över att man ändå läst ett år där och dom inte verkar ha nån koll, fast vi kollat så allt varit grett, bara för nån månad sen. Ja men det skulle dom lösa sa dom så jag tänkte att jag går väl dit nästa vecka, för på en vecka borde dom väl ändå ha fixat till det.
Sen när man kommer till planeringen på jobbet ringer dom och säger att det inte finns något betyg satt på mig och att jag måste komma in den här veckan och göra en avstämning med en annan lärare för att kunna få mitt betyg.
Hm...tänker jag som åker till Umeå med jobbet imorron kommer hem på torsdag eftermiddag och ska på studentfirande på fredag och inte alls har lust och göra det då. Fick gå dit idag efter planeringen helt enkelt, och stressa som en jävla idiot för att hinna packa om till träningen.

Träningen gick iaf bra, höll bara på och vricka foten två gånger. Haha
Och nu sitter man hemma i Lit och har på mindre än en halv timme lyckats rycka ihop med både mamma och pappa. Usch jag blir så LESS....Ingen bil hemma så imorron blir det bussen till jobbet och sen hur man ska lösa torsdagens hemkomst blir en annan femma... har städning på ICA Maxi också, som jag hade tänkt försöka hinna med.

Nä usch och fy för att vara hemma igen, bra mycket bättre varit det hos sötnosen!! <3
Helgen har varit riktigt bra, solsken och kalas väder, tivoli, öl, grillning och trevligt sällskap.

Nä kanske man ska packa ur fotbollsväskan och packa lilla ryggsäcken med sånt som ska med till Umeå.

Ser framemot lördag som innehåller brännboll och utgång!! Och vi håller alla tummar som finns för att det blir kalas väder!!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0