Midsommar

Tack kära vänner för en trevlig kväll =)


Hade en riktigt trevlig midsommar uppe i Österåsen...Blev grillat, efterrätt och gott dricka i goda vännerslag =)
Kubb blev det också där mitt lag vann =)
Det tråkiga med kvällen var att min kamera gick sönder..=( så nu får man gå iväg och få den fixad på måndag.
Lägger in bilder sen. Tillsvidare hänvisar jag till Annickas blogg. www.annickasblogg.blogspot.com
Testade det rekommenaderande jordgubbsvinet, var faktiskt väldigt gott, sött men gott. Tror dock vi öppna den flaskan lite sent, men sitter här och dricker upp det sista tillsammans med pappa och Åke, med fotboll på tv... Spanien - Sydafrika.



Två glada midsommartjejer!!



Pappa har bjudit på wook idag, kycklingwook med nudlar, riktigt gott. Så nu sitter vi bara och väntar på efterätten, som kommer bestå av chokladpudding, yogurtglass med skogsbär, kaffe och likör...mums =) Som sagt det är ju bara midsommar en gång om året. =)
Måste ändå säga att man får vara glad för det vädret som ändå blev, vi klarade oss ju ändå ganska bra från regnet.
Vi gick en promenad idag, jag och Åke...var ner till båthamnen en sväng och kika lite. Sen gick vi runt i byn och kolla..funderade på minigolf nere på campingen, men det såg så mörkt ut på himlen från alla håll så vi gick hem istället och tur var väl det...
För typ 5 min efter att vi kommit hem så öppnade sig himlen och det vräkte ner med regn..haha
Inte så lyckat med minigolf då kanske.
Imorron åker min sötnos hem, men känns inte så jobbigt eftersom jag åker ner på onsdag igen =)
Ska dock sitta 2 ½ timme och titta i Gävle mellan 2 och 4.20 på morgonen så man tackar ju inte nej till sällskap...
Vi hoppas ju på att Maria kommer ner och hälsar på oss i helgen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0