Kärlek - Mys - Party

Längtar verkligen till helgen nu..
Imorron kommer Åke upp och på lördag blir det grillparty hos Annicka och sen premiär på näset. =)
Bara 7 timmar kvar och jobba imorron sen kommer den efterlängtade helgen!!!

Jobbade med Jessika igår, alltid lika trevligt och jobba tillsammans med henne. Hon är så lättsam och vi pratar typ om allt. Ja riktigt roligt som sagt, synd det dröjer mellan gångerna men vi ska jobba ihop nästa vecka också.
I Tisdags hade dom premiär på Ett Himla Liv, det har varit lite kaosartat dom senaste gångerna så vi var lite osäkra på hur det hela skulle sluta. Men trots allt strul så gick det faktiskt väldigt bra och alla var jätte duktiga.
Men nu är det rätt skönt att det är över och vi är väldigt eniga om på jobbet att nu är det slut lyssnat på ABBA för ett bra tag framöver, man blir som bra less.

Slutade tre dag och tog mig en promenad upp till ICA Maxi för att städa barackerna. Det gick bra, men någon som jobbar där hade en hund som hade hårat ner typ överallt och det bara flög runt över golvet, svårt att få bort allt, men tror vi fick bort det värsta.
Sen åkte man hem till mamma och pappa i Lit och åt en stadig middag på fil med kanel och två bananer.
Ska dra mig upp till Häggenås sen och kika när tjejerna spelar mot ÅZÖ.
Hade sett framemot och få träna ikväll eftersom jag slutade tidigt, men fick reda på i söndags att dom hade flyttat och lagt match ikväll istället, känns lite surt men inget och göra något åt.
Känns som att man helt enkelt får bita i det sura äpplet och inse att det inte blir så mycket boll sparkande i sommar.
Ska trösta mig med att titta på korpmatch på måndag. Saknar mina gubbs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0