Äntligen

Nu får min älskling sluta och komma hem och kramas lite... Han såg så ledsen ut idag så jag tänkte muntra upp han med lite te och vaniljbulle..=) tycker dessutom att jag är förtjänt av det som pluggat hela kvällen...
Har tänt ljus också så det ska va extra mysigt när han kommer hem. Mitt Hjärta!! <3

Sista tentan imorron nu och sen är det lite skön ledighet..=) me like

- Bio med tjejerna på fredag =) Michael Jacksson
- Skoternsdag i Säter med Söt på lördag
- Spelkväll hos Karlsson och Kristina på kvällen
- Halloweenfest med klassen på söndag

Nä... ska fixa te nu
Tjing


Kommentarer
Postat av: Åke

Det blir kalas & ta de lite lungt i byn =) var trevligt att komma hem !! Lite te och bulle =)

2009-10-30 @ 23:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0