Helg...

Äntligen fredag skulle man kunna säga.. men ja vet inte riktigt om jag känner för det idag faktiskt...
Tenta nästa vecka...onsdag och torsdag.. blä och ha de två dagar efter varandra.. men bara och bita ihop plugga och göra sitt bästa. Så kanske är det det som gör att man inte riktigt vill ha helg än.. bara för att man vet att det snart är dags för tenta.

Ikväll är iaf älsklingen iväg på hockeymatchen som han fick av mig när han fyllde år.. Leksand-Troja/Ljungby
Lite skönt att han inte är hemma faktiskt då kan man sitta och plugga utan att känna sig så otrevlig. Dessutom är det lite lättare att få något gjort när man är själv hemma.
Jag hoppas verkligen att det blir en bra match han får åka på.. han var riktigt besviken efter derbyt nu i veckan.. och jag kan verkligen förstå honom. Usch vad Leksand spelade dåligt. Förhoppningsvis är dom lite revanschsugna nu så det blir en bra match ikväll..

Imorron blir det nog inte så mycket pluggande. Lilla Tilde ska döpas så vi ska på dop imorron. Sen på ikvällen spelar Pumpbolaget på Älvan så då ska vi nog gå ner dit. Blir nog en lugn kväll så man orkar plugga på söndag.
Ja just ja.. på söndag skulle vi ju spela match mot några andra tjejer på innebandyn..blir skoj..=) Måste bara komma ihåg och tejpa foten, vricka till den förra veckan..=/

Funderar på och popa popcorn sen ikväll och läsa lite handel kanske.. skulle ha duschat också.. vad jobbigt..ja ja.. hinns väl med det också.

Lär ju plocka ihop lite i datarummet också så Emil har någonstanns och sova imorron. haha..just nu ser det ut som ett bombnerslag.. har inte hunnit plocka ur alla kartonger än sen vi flytta in..=/

Trivs riktigt bra här nere..=) inte speciellt mycket hemlängtan alls faktiskt. Vilket på sätt och vis känns skönt.
Är dock lite fundersam på hur jag ska göra över julen..om jag ska va kvar här lr åka hem till Lit... hm.. svårt.. ibland skulle man faktiskt vilja dela på sig och kunna va på två ställen samtidigt.

Vi åker iaf hem fredag v 46 och blir hemma ett par dagar. Ska bli kul och träffa mamma och pappa och syster.. känns inte riktigt som man hann träffa dom när man va hem sist.. Då var man mest ute och åkte runt för att hinna träffa alla andra.
Jag hoppas iaf att det kanske kan bli en promenad med Ida när jag kommer hem.. det skulle va grymt skoj, för det var sjukt länge sen.

Nej nu ska jag göra sista övningsuppgiften på ABC-kalkylering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0