Nu får de va bra...

Nu har jag tröttnat på och plugga.. nu har jag popat popcorn och ska kolla på ett Monster till svärmor... kanske inte världens bästa film men funkar att fördriva tiden med till älsklingen kommer hem från hockey.
Pratat lite med syster yster ikväll också...försökt styra upp födelsagspresent och farsdag till pappsen. Tror vi lyckades få till något iaf..=)

Ser fram emot vemdalsforumet då jag får träffa min syster igen.. saknar henne!!

Har smsat med Carrobarro ikväll också...blir en fika när jag kommer hem.. ME LIKE! =)
Saknar denna glada spralliga tjej tokmycket!!


Nu skicka nyss söten att han är hemma om en timme.. ska tända lite ljus och göra det lite mysigt tills han kommer hem!! =)


<3


Kommentarer
Postat av: Åke

Det var en fin present jag fick ! Trevligt med hockey !! Tack min sötnos

2009-10-25 @ 12:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0