Pluggning på G

Igår var det dop på lilla Tilde.. ett mycket fint dop..=) Glömde dock kameran hemma så inga kort blev det. Smörgåstårta och prinssestårta efteråt mycket gott.. =)

Sen var det utgång på Älvan som gällde...Pumpbolaget spelade.
Efter mycket stök med middagen blev det till slut pizza och öl hemma hos oss... jag, Åke och Emil. Ingen var direkt speciellt sugna på att gå ut så en tv-kväll hemma hade egentligen inte varit så dumt.
Men vi drog oss ner på Älvan iaf där det var ganska bra med folk...Pumpbolaget började spel, dock inge vidare tycker jag.. lite besviken blev vi... nä tacka vetja Ständut Black hemma.. ;)

Nu sitter vi hemma och har kikat på lite film.. P.S I Love You

Och nu håller grabbarna på att ska sätta upp våran hylla som Åke har fixat lite lampor i.. Han är duktig min pojke =) Tror det kommer bli riktigt bra.. ska försöka ta lite kort och lägga ut sen..=)

Jag tänkte göra ett försök och plugga lite handel och ikväll är det innebandy som gäller... =)

tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0