Glasögon

Nyss inkommen efter en promenad på stan med Ulrika och Emil..=) han har blivit så stor lillvovven!!
Men fortfarande väldigt söt!!

Ska strax fixa garneringen på tårtan så det är klart tills folket kommer. Blir tårtkalas en vecka försenat. Men vad gör det? 

Har fått lite gjort idag faktiskt, gjort tårta, fixat middag, städat, pluggat, shoppat...dock bara till lillasyster, en skinnjacka. Men har lagt undan två linnen på HM till mig =) Blev så glad när jag kom in dit idag och såg att dom fått in linnet och letat. Så det blir inhandlat imorron =) jippi!!
Ja så har jag ju gjort synundersökningen också. Glasögon blir det, så idag lånade jag hem fyra par att prova över helgen. Verkligen svårt att veta vad man vill ha...om dom ska sticka ut, smälta in i resten av ansiket, båge runt hela glaset eller bara upp till.. ja verkligen inte ett lätt beslut. 
Men har två favoriter bland dom jag lånade hem så vi får se.
Får ju hit en hel hög med folk som kan vara smakråd =)

Läste nyss på Annickas blogg att hon skulle ta ett varmt bad och ett glas vin. Lät ju hur härligt som helst. Ibland kan man faktiskt komma på hur mycket man saknar ett badkar. Hade ju det i förra lght. Så skönt att bara ligga där och slappna av.

Ha en trevlig fredagkväll!



Kommentarer
Postat av: Annicka

Ja det var så skönt så skönt, jag låg tills hela jag såg ut som ett russin och vinet hade smugit sig uppe i huvudet :) Så nu ligger jag i soffan och myser under filten!

Trevlig helg på er!

2010-04-16 @ 20:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0