Påskdagen

Idag har vi haft en super skön dag uppe på Ansätten. =) Himlen har varit blå, solen har varit framme hela dagen, kolbulle, äggmacka påsken till ära, korv med bröd, kaffe och varm choklad =) Och framförallt trevligt sällskap..=) Mamma, pappa, syster, kusinerna, moster, Hellström, Åke, Emil, Sandra och hennes norsk, Maria, Marielle och Fredrik =) Bara stackars Pether som saknades, men har man jour så har man. 
Nu sitter man inne i husvagnen, varm om kinderna efter en heldag o solen, och väntar på middag - fläskfilé med råstekt potatis och grönsaker. Blir nog lite vin tillsammans med mamma också =)

Igår blev det en skoter tur på typ 7 mil, tror ja pappa räknade ut. Blev först en tur upp till Ansätten innan vi drog vidare till Klingervattnet =) Lagomt tills vi kom dit kom solen fram och det blev en riktigt kalas eftermiddag. =) Hann träffa Karolin och Micke också på vägen hem. =D

Sen på kvällen drog vi upp till Laxsjö på dans...jag, lillasyster, Åke och Emil.
Vad ska man säga om det, mycket mindre folk än förväntat, brukar typ alltid va packat där. Men i dansens ögon var det lagomt med folk eftersom man kunde dansa normalt utan att det är trångt och j*vligt.
Riktigt roligt iaf... och jag säger som lillasyster - "sjukt peppad till Vemdalen" =)
Verkligen glad att jag åkte, har sen jag var och gymade sist haft ett sjukt sug efter att åka på dans.=) Barbados dansmedley får en verkligen att vilja åka på dans.=) REKOMMENDERAS =)

Hade faktiskt tänkt bjuda på lite bilder från påskhelgen, men tyvärr ligger kameran kvar i lghten i Avesta och det ända i kameraväg jag fick med var datakablarna som syster efterlyste. Bara det att hon glömt sin kamera också, så nu sitter vi här utan kameror men med en datakabel istället.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0