Skön vinst

Träningsmatchen mot Tunabro är avklarad och det blev en skön vinst med 4-0 till oss =D
Vi var helt klart det bättre laget så det kändes riktigt skönt!! =D
Ikväll blir det förhoppningsvis lite innebandy. Hittills var vi tre anmälda så jag hoppas vi blir fler innan halv åtta. =)
Blir nog bio i Västerås med Runesson och Kristin innan. Tror vi skulle se Änglavakt.
Någon som sett den?

Så skönt väder idag också..=) Solen skiner och det blåser inte allt för kallt heller. Barnen här i samma hus som vi bor i har tagit fram cykeln... Åh jag vill ha min cykel också. Men kan inte riktigt bestämma mig om jag ska ta ner den jag redan har lr köpa en ny och ha kvar den gamla hemma. hm.. jaja.. hinner funderas på =)

Nu blir det strax kaffe och äta upp sista tårtan som är kvar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0