Tjohooo!!

Dagen blev helt klart räddad när jag fick godkänt på tentan i juridik. Det kändes inte som jag skulle klara den men när det stod G på den blev jag så himla glad =)

Nu har jag och Ellinor precis gjort klart inlämningsuppgiften som ska va inne idag. Började idag så det har varit lite stressigt, men smällar man får ta när problem uppstår. Nu är det iaf gjort.
Ska nog göra mig en kopp te till och slå mig ner i soffan hos Söten och mysa lite innan det är dags för sängen.
Imorron är det studiebesök och föreläsning.
Ska fixa med glasögnen och låna om boken på biblioteket.
Kommer missa träningen också vilket inte alls är bra. =(


Ah snart måste man börja packa inför helgen i vemdalen också..=) *gillar*
Torsdag bär det av!! TJOHOO!!
PARTY PARTY PARTY!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0