Vad är det för en dag....

....är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag, för det är Marinas födelsedag.
HURRA HURRA HURRA!!!


Idag är det min dag, och Kristinas. Japp Åkes syster och jag fyller på samma dag. Blir illa för familjen om dom glömmer bort någon av oss .. haha =P

Dagen har varit bra...
Åke kom och sjöng imorse och hade paket och ett riktigt fint blomarrangemang med sig =)
Sen fick jag paket från svärföräldrarna, handmålade muggar, skålar och tallrikar.
Ska inviga dom imorron till frukosten =)

Åkte upp till skolan för att ha Organisationsteori. Blev en fika med Sofie och en sväng på Kupolen efteråt. 
Skulle kolla efter en skinnjacka som jag sett ut, men den fanns inte, lite surt, men får leta vidare helt enkelt.  

Blev en sväng förbi hos Caroline, fick ett paket till där. Scrapbookingalbum och lite mer pysselgrejer. Perfekt =)
Tack så jätte mycket Sofie, Caroline och Johanna!! =D

Åkte hem för att hinna äta innan det var dags för fotbollsträning. Mer paket väntade hemma. Mitt söta Blåbär hemifrån hade skickat ett paket med posten =) Ahlgrenshusvagnar =)  Tack mitt Blåbär !!
Mot kvällskvisten kom solen fram och det var ett perfekt väder för att träna. Kan inte klaga på dagen alls =) 
Nu är det bara att invänta Åke och sen blir det tårta =)

Imorron ska vi ha gemensamt födelsedagsfika jag och Kristina.
Ska iväg och heja på tjejerna först som har match =)


Tack älskling för dom fina blommorna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0