Fundersam...ångest...panik...hm..

Vad lätt allt vore om någon bara sa åt en vad man skulle göra eller vad man skulle ha på sig vid vissa speciellt tillfällen. Vi är bjudna på bröllop den 4 september och jag har ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig. Vardagsklädsel men ändå uppklätt, borde väl egentligen inte vara så svårt, men de är de f*n i mig. =/
Skulle vilja ha klänning, men hittar ingen som faller i smaken. Funderat på kjol och nått snyggt upp till, men hittar ingen kjol jag gillar. Hittade ett linne på VeroModa idag, men vet inte riktigt om de kändes som Marina. Får se om jag orkar gå och prova de nån dag i veckan. Ska iaf köpa mig en vågtång så jag kan fixa håret. Man ska ju trots allt på bröllop så de kan ju va kul att verkligen göra sig lite finare. =)
Hade man varit lika liten och smal som syrran hade problemet varit löst, hennes rosa klänning hade varit perfekt. Men dessvärre är storasyster alldeles för stor för att kunna ha den =(

Ja ja,,, haha har ju 1 ½ vecka på mig att lösa problemet. ;)

Provade en skinnjacka på VeroModa idag också, satt rätt snyggt men var så himla trång över armarna. =/ Himla synd, den var snygg och dessutom var den inte så farligt dyr heller. Men man vill ju gärna känna att man kan röra sig också. Får se om JC får in den jag kollade på i höstas även i år. =) hoppas hoppas hoppas!!


Ingen träning blev det ikväll heller..=( Vattensjuka planer gjorde att träningen blev inställd. Jävligt trist. Jag som sett framemot det hela dagen. Men satsar nog på en löprunda imorron istället. Blev Fångarna på fortet med Söten hemma istället. =)

Nu börjar strax CIS NY och sen blir det sängen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0