Sista dagen...

Sista dagen hemma innan det bär av neråt mot dalarna igen imorron.
Jobbade igår, blev en sväng på bio, såg Bröderna Karlsson, den var rätt rolig faktiskt. =) Sen när jag slutat gick jag upp till Anna, för att förfesta lite med henne, Jannike, Erina och en tjej till. Därefter tog vi en taxi ner till Marité. Kul att gå dit, var väldigt länge sen man var där. Inte så mycket folk, men man hann träffa på en hel del folk ändå. =) Bland annat Robin som man inte träffat sen studenten typ så det var väldigt roligt. =)
Var riktigt trött när jag kom hem så kliva upp sex och följa med föräldrarna till skogen var ingen höjdare så jag stanna hemma och sov en stund till istället.

Sen har jag klippt gräset och tagit lite rabarber så vi kan göra rabarberpaj hemma sen. =)
Kl 16 var det match ute på Lövsta. Frösön-Själevad som sluta 0-2.
Blev en snabbis på Maxi innan vi åkte hem, och nu ska vi grilla och sen blir det marängsviss till efterätt. =)
Kusinerna kommer förbi på lite finbesök sen när som åker från Grötom så de ska bli skoj att träffa lite innan man åker hem. =)

Imorron blir det träning med Skogsbo =) Ska bli roligt att sparka lite boll med tjejerna igen!! =)
Ha en fin kväll!! //M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0