Smile it makes you happy

Snart är det dags att dra sig iväg och sparka lite boll =) Sån bra och rolig träning igår, kändes så tråkigt när den tog slut och det var dags att jogga varvet runt planen och sen gå in och duscha. Roliga övningar, bra fart och att jag lyckades göra mål när vi spelade gör ju att man går från träningen med ett leende på läpparna. =)

Känns lite surt att jag missar matchen på lördag, hade gärna varit med och spelat, men har ju tagit på mig och jobba i helgen så man får väl helt enkelt ta den smällen. Pengar är ju aldrig fel det heller.

Vad har hänt annars då? Inte alls så mycket, vi var på Gröna Lund förra veckan. Och i Lördags åkte vi till Borlänge och kollade på Kvarnsveden - ÖDFF och sen var vi och grillade hos Klas, det var trevligt. =)




Blommorna jag fick av världens bästa =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med Gröna Lund. =)

2010-08-18 @ 15:47:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: erika

åh, gud vad skönt. Skulle inte sitta helt fel med en vecka extra med lov. Ha det gött! kram

2010-08-23 @ 18:42:08
URL: http://eerikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0