Dag 1 - Om mig

Varför är det alltid så svårt att skriva om sig själv? Nästan lättare att skriva om alla andra, haha.

Men jag ska göra ett försök iaf. Jag är iaf Anna Marina Elisabet Lindström, för er som inte redan visste. Jag föddes den 9 April 1986, så jag är alltså 24 år gammal. Tror inte jag ska fylla år nästa år, 24 är en sån bra ålder. =)
Uppvuxen i Lit, som är ett litet samhälle 2 mil norr om Östersund, där har jag bott med min mamma, pappa och min lillasyster.
Sedan lite mer än ett år tillbax flyttade jag ner till Avesta för att börja plugga och kanske till största delen för att flytta ihop och bli sambo med min pojkvän Åke. Vi har varit tillsammans i snart 4 år. Nu bor vi i en trea mitt i centrala Avesta, kryp avstånd från krogen och de är nästan så de går fortare att gå till Plus cafet och köpa kaffe än att brygga här i lghten. Vad kan man mer skriva och berätta om sig själv, jag är en för det mesta glad person, som gillar att träna och umgås med familj och vänner. Har spelat fotboll sålänge jag kan minnas och innan flytten ner var jag en spelande tigerbrud i Häggenås. =) Tog med mig de gul/svarta ner och fortsatte fotbollskarriären här nere i SAIF. Där jag trivs väldigt bra.

Jag gillar inte spindlar, när jag bodde hemma så skrek jag alltid på mamma om jag såg en spindel, så fick hon komma och ta bort den.


Kommentarer
Postat av: Maria

Du glömde att du är en underbar vän!!!

2010-12-15 @ 15:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0