Julen...

Då var det vanlig tråkig måndag igen då, juldagarna är över. Julen har varit bra, tillbringat dagarna ute i byn hos svärföräldrarna. Åkte dit i torsdags eftermiddag för lite tacos och uppesittarkväll hos Åkes syster med familj. Jätte trevligt, vann två nya lotter på Bingolotto också. =) Plus att jag hade vunnit en ny lott på mina lotter som var hemma i Lit. =)
På julafton var vi hos Åkes föräldrar, grötfrukost, julmat, knäck, fikontoppar och choklad. En lugn jul, men jag saknade firandet hemma, med mamma, pappa, syster, och resten av släkten. Haha, dock inte -35 som min kusin skrev på sin blogg att dom haft... haha
Tillbringade som sagt hela julhelgen där ute och på juldagen blev de julgodis, te, Harry Potter och monopol hos familjen Adeen/Karlsson. =)

Idag skulle jag plugga hela dagen.. var det tänkt... rätt pigg när Åke åkte till jobbet, men tänkte att ja skulle dra mig lite i sängen, halv sex kändes lite väl tidigt, men somna om och sov till strax före nio. Nå pluggande har det blivit väldigt dåligt med idag...=/ blev tv, dator, en sväng på mellandagsrean, lunch, sen vid tre kom Åke hem från jobbet och hans bror kom hit. Då blev de kaffe och Under Solen.

Nu ska jag strax börja med maten, idag blir de kassler i ugn och ris. Sen är de träning som gäller. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0