28 Februari

Shit vad det går fort alltså.. idag är det sista februari och det kändes som det nyss var sista december.. vart dog januari och februari vägen? Känns ändå rätt skönt att det börjar vända nu och man känner solen börjar värma när man är ute och går. =) Gillar verkligen mars och aprilvädret =) dock inte slasket, men ni vet det där fina vårvädret med blå himmel sol och man börjar känna sommarkänslan komma ner och mer..=)
Dessutom blir det ju en massa skoter och skidor framöver..=) och VÅRFORUM i Vemdalen!! LÄNGTAR!!

Vad skönt det var att få äta riktig mat igår... laxen blev väldigt lyckad så den rekomenderar jag, ända missen blev att jag lyckades koka sönder potatisen =/ men grabbarna åt med god aptit ändå =)
Sen blev det kort spel, UNO..JAG VANN!! Inget motsånd alls och stackars Åke stor torska. Krister hade köpt med sig lite Pecannötkolaglass till efterrätt, det var länge sen, så det blev en liten bit faktiskt. Men förhoppningsvis blir det dubbla träningspass idag så det borde väl försvinna då.

Nu är det tänkt att jag ska fortsätta med marknadsföringen, fick rätt mycket gjort igår,  vilket känns riktigt bra. Ska som sagt fortsätta lite till nu innan träningen. Känns som man vill komma in i tänket så man vet vad man ska leta efter sen när jag ska ta tag i semninarieuppgiften imorron.

Åke den guldklimpen åkte till Krister för att fortsätta hjälpa han så jag får plugga ifred. Får som mer gjort när han inte är hemma. Man mår som bättre när man vet att man fått plugga och sen kan umgås med han utan dåligt samvete.

Plugg en timme nu och sen är det dags för lite soppa och sen träning!!! =)

Have a nice day!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0