Helg

...jaha då var det fredag och helg igen. =)
Kikat på let´s dance och Willy är fortfarande kvar.. =D Nu är det Zorro som gäller, men funderar allvarligt talat på att gå och lägga mig.
Hade omtenta i extern redovisning idag, tyckte den kändes svårare än den först, men jag hoppas att jag klarar den. Efter att tentan var gjord gick jag med Caroline och Sofie till Friskis och Svettis och tränade. Det var skoj!! Funderar på att köpa ett terminskort där och träna. Skoj om man kan gå tillsammans också, bli lite mer motiverad förhoppningsvis. =)
Hade sen föreläsning idag också i juridik, segt att sluta klockan 18 på en fredag. Satt dessutom hela lektionen och frös och hade ont i huvudet. Not good! Förmodligen var det mat som saknades och det hade Söten fixat tills jag kom hem!! =D Tack!!
Köpt på mig soppor nu inför dom två kommande veckorna. Får se hur det går med det. Får ge dom till pappa om det inte går alls. haha

Imorgon är det lördag, då blir det en sväng ut i byn och hälsa på. Hjälpa Krister med bilen och hälsa på tjejerna lite. =) Sen blir det nog lite partaj på kvällen. Länge sen man va ut och festa nu.
Får styra upp en utgång framöver med Caroline, Sofie och Johanna. =) Länge sen sist som sagt. Eller så beror det på att jag aldrig är hemma när dom ska gå ut. =S


Hemma i Östersund är Maria, Pether och dom ut ikväll, Christer Halvarsson på Martié, jag vill också gå!!
Jocke och Facke är i Åre och ska gå på Milo, jag vill också va i Åre och åka skidor och kolla på Milo.
Nä istället sitter man här hemma ensam framför tv:n eftersom Åke jobbar natt. =S

~*~*~*Saknar*~*~*~


Mina systrar


Kommentarer
Postat av: Maria

Saknar dig också!!!

2010-02-16 @ 19:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0