Hockeykväll

Japp.. ikväll är det hockey för hela slanten.
Just nu är det Malmö-Leksand och Malmö leder med 1-0 HEJA HEJA HEJA!!!
Och kl 21 är det dags för Sverige-Vitryssland i OS!! Krister kommer hit på finbesök och kikar också.

Fredag har det hunnit blivit också, förstår inte vart den här veckan har tagit vägen, jag som skulle plugga och vara så duktig, det har det då inte blivit något av alls. MORR!! SKÄRPNING MARINA!!
Åkte iaf upp till elva idag för att plugga tillsammans med Johanna, Sofie och Caroline. Fick lite gjort iaf. =)
Min lagbok har kommit idag också så den ska jag hämta ut imorron..=) Vad skönt att det äntligen har kommit så man kan komma igång på riktigt med juridiken.

YES!! 2-0 till MALMÖ!! ME LIKE ME LIKE!!!

Imorron är det lördag, undrar vad man ska hitta på då. Plugg blir det på förmiddagen iaf tills Åke slutat jobba. Måste måste plugga imorron!! Sen vad kvällen har att erbjuda har jag ingen aning om. Blir väl OS skulle jag tro eller kanske händer nått ute i byn?

Idag blev det bestämt en utgångskväll med tjejerna också!! Ser verkligen framemot det =)

Inte länge kvar tills man åker hem till jämtland heller.. =) onsdag v10 går tåget hemåt. Längtar!! Saknar mamma pappa och syster =D

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0