Kyligt

..burr...kyligt ute idag, blir fotbollsträning inne kl 15. Men bättre det än ingen träning alls. =)
Sen förhoppningsvis innebandy ikväll =)

Har gjort en vecka med Allevo-dieten nu, och det fungerar faktiskt riktigt bra. 2,8 kg har jag gått ner och det känns bra. Hoppas det kan bli något mer kilo tills nästa vecka. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska köra i 12 eller 14 dagar. Får se hur det känns på fredag.

Synd att det ska blåsa och vara sånt tråkigt väder ute. Igår var det snöblåst och -14 ute att det räckte med att gå till Travin och hämta ut lagboken och sen gå hem. Blev en kura innedag med lite plugg, film och annat små stök. På kvällen tog vi bilen upp till Runesson och Kristine för medlodifestival. Riktigt trevlligt faktiskt. =)
Blev en film dessutom, Prinsessa, någon som sett?
Rätt tragisk film faktiskt, men som ändå slutade lyckligt!

Nu ska jag fortsätta plugga lite marknadsföring innan det är dags för träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0