Tråk...

Blä... usch vilken seg lektion det var idag...=/ Han verkar lite flum våran lärare. Men det blir säkert bra. Skönt att ha lektionen mellan 13-16 istället för 15-18.
Ja nu är det fredag igen och imorron ska jag väga mig och se hur det har gått under veckan. Spännande.
Sen blir det lite plugg och städning imorron, hemma själv hela dagen eftersom Åke ska hjälpa sin bror med renoveringen. Ska fixa middag till kvällen.. lax med mangosalsa. Blir skoj och testa något nytt =) Har faktiskt fått lite inspiration att testa lite nya recept efter att ha ätit soppor i två veckor. =)


Lax med mangosalsa


Får se om man lyckas få det som på bilden...;)

Lite besviken blev jag nu när jag sett framemot ett Navy CIS avsnitt och ser att det är ett som jag såg bara för några dagar sen, värdelöst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0