Uppe med tuppen

...varför är det aldrig något problem att kliva upp tidigt när det är helg? Men på veckorna är man sjukt trött så man helst ligger i sängen till elva.
Men idag kom jag iaf upp till kvart i åtta, men det berodde nog mest på att älsklingen skulle ut till byn och ville att jag skulle ställa mig på vågen innan han åkte. Och då är det inte så stor idé och lägga sig igen för då kommer man va slö resten av dagen.
Vågen visade iaf en minsking med 1,6 kg till...bättre än vad jag trodde, för jag trodde typ max ett halvt kilo. Hade dessutom minskat 4,5 cm till i midjan.
Så ja för att ha levt på soppa i nästan två veckor känner jag mig ändå ganska nöjd. Jag vet ju att jag kommer gå upp lite av det här nu när jag börjar äta vanlig mat igen. Men då blir det till att hålla igen på godsakerna och äta rätt. Jag ska fan klara det!! Nu har jag bestämt mig. På tisdag ska jag införskaffa ett gymkort på Friskis och Svettis i Borlänge. Blir bra och skaffa det så man måste ta sig iväg och träna.

Nej nu är det dags för frukost och sen blir det plugg ett par timmar. Repris på let´s dance väntar halv tolv, då ska jag dansa som dom tillsammans med dammvippan..haha

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Caroline

SKITBRA!!! Fy vad roligt :D:D go Marina :D

2010-02-27 @ 09:39:29
URL: http://exposingme.blogg.se/
Postat av: Annicka

Jasså lever du på soppa nuförtiden? Här hänger man inte med :-) Men kul för dig att det går så bra om du verkligen har bestämt dig!! Så har du en snygg beach 2010 sen ;) Kram Kram på er

2010-02-28 @ 10:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0