Allt avklarat...

... nu är redovisningen i svenska detaljhandelsföretag klar, tentan i extern redovsning gjordes klar idag.. gick sådär.. säger som johanna.. antingen blev det godkänt eller så gick det käpprättåthelvete.. haha
Helt avklarat är dock inte allt.. vi ska göra klart inlämningsuppgiften nästa vecka.. orkar inte åka en extra sväng till Borlänge bara för den.

Måste ta tag i träningen igen nu.. är sjuk trött hela tiden fast jag sover bra mina 8 timmar på nätterna. Tror det är träningen som saknas för såhär trött var jag då inte när jag tränade regelbundet.
Eftersom jag har en ledig dag imorron så hoppas jag att det är bra väder, gärna runt -5 och sol..=) Blir en promenad från morgonen iaf.. blir nog runt Skogsbo skulle jag tro. Sen blir det eventuellt kvällsåkning med Åke och några kompisar till han uppe i Borlänge.. det ser jag framemot.. och vilken tur att jag tog med skidorna hem..=)
Läste just på Idas blogg att hon åkt längdskidor.. blev sjuk sugen på det.. kanske man skulle dra sig iväg och åka lite i helgen om det är bra väder. Åke jobbar eftermiddag så man har ju inget bättre för sig så.
1 års kalas ska vi på på lördag iaf..=) och nästa helg blir det 40 årsfest..=)

Fick finbesök av Runesson som kom förbi idag.. kaffe och film blev det. Sen gick vi och handla och till middag blev det tjockpannkaka med lite havregryn i och bacon.. mumsigt!! =) Sett tredje Johan Falk National Target ikväll också. =)

Nu blir det sängen. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0