Let´s dance

...sitter och kikar på det just nu. Håller på och tvättar också. Fint fredags nöje. =)
Har gjort ett födelsedagskort till Tilde som vi ska fira imorron.. ska slå in hennes present sen också.



Nu slutar min älskling om en timme... då ska jag överraska han med glass med ananas och jordgubbar, en kall öl och en film. Mys mys mys!!!

Strax dags att hämta upp tvätten också.. men de blir nog efter att jag varit på coop och handlat glassen.

Fortfarande förskyld.. haft halv ont i huvudet hela dagen. =(

Var till Borlänge idag och anmälde mig till omtentan.. plugg som gäller nu en vecka framöver.

Min bok till kursen marknadsföring hade kommit idag.. får åka och hämta den på måndag. Får se om det blev rätt bok lr inte. haha



Haha nu är det Willy som dansar.. skön gubbe de där.. =)



Han var duktig och dansa ikväll =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0