Nyinvestering och fattiglapp

Hade inga lektioner idag så då tog vi och drog till Västerås tillsammans med Kristina och Tilde.
Blev lite shopping och mat på Ikea. Sen drog vi till Erikslund och köpte en 55" LED-tv och en PS3 =)


Bengt Magnusson fick följa med på bild också..=) haha

Har beställt lite böcker till juridikskursen nu också. Ingen som har den Svenska lagboken att låna ut till mig? Har ingen vidare lust och köpa den för typ 2000 spänn.
Förstår inte... den här månaden fick vi mer pengar än vanligt från csn och ändå känns det som ingenting finns kvar.. och då är ändå inte alla räkningar betalade än heller. =/ Känns inge vidare. Jag som tänkte spara massa och dessutom funderat på en ny jacka. Nu skippar jag nog jackan och sparar pengarna istället.

I lördags var vi på 40 årsfest, det var riktigt skoj =)
Och igår gjorde jag första fotbollstäningen här nere. Skoj att spela och lära känna nya människor. Testa nya övningar. =) Skoj att sparka boll igen också. =) Kanske man äntligen kan ta tag i träningen igen nu. Känner att jag blivit lite av en soffpotatis sen jag flytta ner. =/
Första träningen ute imorron =)

På torsdag åker vi till Bakvattnet =)

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hallå, lite uppdatering tack :D:D

2010-02-06 @ 09:51:10
URL: http://exposingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0