Chill i Badhusparken

Uppe med tuppen imorse och drog iväg och tränade med mina goa "gubbar", bara dom yngre orkade dra på sig fotbollsskorna och dra sig ner till Arenan för morgonträning. David var hemma och kom också och träna, roligt att träffa han igen. Krille hade semester och var också med, annars är det ju han som fixar frukost åt oss efter dessa träningar, men idag var det hans tur att äta och då fick de bli gamla teatern efter träningen. Själv drog jag mig hem till Lit efter träningen, dusch och sen följde dagens avsnitt av Våra Bästa År. =)

Sen drog jag mig in till stan för dagens dejt med Patrik. Mötte upp han i Badhuspakren där han satt och stekte medans änderna simma runt i vattnet. Glass blev det och fortsatt chill och surr i solen. Fläktade på rätt skönt och solen sken, riktigt nice. Något dopp i Storsjön blev det inte, men de tar vi nästa gång. =) 

Nu är det dags för middag och därefter blir det väl jag som får skjutsa syster in till stan, ikväll åker hon till Sthlm och på söndag bär hon iväg till Maglauf. Vissa hade de bra =P haha

Bäst att gå och äta nu, så dom slutar tjata.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0