Ledighet står på tur

Nu har man varit hemma och jobbat i tre veckor. Nu väntar en veckas ledighet. Kom tillbax till Avesta igår och imorron packar vi in oss i bussen och drar ner till Mantorp Park och lite dragracetävling. =)

På måndag drar jag mig hemöver till Östersund igen för en veckas jobb till. Lite träning blir det också eftersom jag lovat Maria och Pether att bära flyttkartonger på måndag. ;)
Och självklart fotboll med världens bästa korplag!! =D 

Stråket i söndags var jävligt segt, var hyfsat på topp under eftermiddagen, men ju längre kvällen gick ju segare och tröttare blev jag. Trist. Men vädret bättra väl inte på det hela heller. REGN REGN och lite mer REGN! =(
Man slapp ju iaf köa till toa och öltält, men vad spelar det för roll om humöret ändå inte är på topp?

Lite bilder från helgen stråkvändor kan vi iaf bjuda på..=)

Lördagen...



Söndag...
Förfest hemma hos Sofia..Buzz och annat tok =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0