Nej nej nej...

Semifinal matchen mellan Tyskland och Spanien slutade nyss, och muppspanien vann med 0-1. Nu håller jag alla tummar och tår för att Holland dänger skiten ur Spanien i finalen. GO HOLLAND GO HOLLAND!! 

Vad har hänt annars då.. inte allt förmycket, jobbade i måndags och nu har jag varit ledig i två dagar. Har kollat på Storsjöcupen med mamma och kusin Sara båda dagarna och ikväll var jag iväg och tränade med mina gubbar =) Gick riktigt bra så jag ser framemot träningen på fredagmorgon =)

Storsjöcupen, vilken underbar cup egentligen, jätte mycket lag, från diverse delar av världen, bra fotboll, härlig stämning, SOL och bara massa leenden och skratt!! =) Just under den här veckan så lever verkligen Östersund, förutom när det är Storsjöyran som också är en av sommarens två höjdpunkter här uppe. Känns lite trist att jag ska jobba nu resten av veckan och inte kommer kunna kolla nått mer...=(
Men har hittat ett favoritlag, i p12 finns ett lag från Mongoliet, och dom är så söta, och knappt tre äpplen höga =)



Nej nu blir de sängen.
Godnatt//M

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0