Östersund

Idag kom jag tillbax upp till Östersund. Åkte först och kollade på ÖDFF-Bollstanäs. En match som Bollstanäs dominerade med ÖDFF vann med 2-1, inte alls rättvist. Men men, sån är sporten när målen är de som räknas. 
Efter matchen var jag bjuden på middag hemma hos Jannike tillsammans med Sofia. Jätte god pastasallad och cheesecake till efterrätt. Tack gumman det var riktigt gott!! Massa surr blev det och himla roligt att träffa Sofia igen. (dej också Jannike såklart!) Sen tog vi en promenad ner till Badhusparken där vi mötte upp Maria, Pether, Anders och Sofie. Blev lite minigolf, där jag och Jannike tog hem en delad första plats!! =D

Nu sitter jag hemma i Lit, ska ta och borsta tänderna och krypa till sängs. Dags för första jobbdagen imorron. Ska bli roligt. Går ut hårt och jobbar 14 timmar och sen är jag ledig i två dagar =) NICE!!

I fredags hade vi vinkväll hemma hos Sofie =) En super trevlig kväll!! Tack tjejer för det! På lördagen gick vi iväg och bada, så nu har man gjort årets första dopp =) Riktigt skönt när det var typ 32 grader varmt.

Saknar den bästa som är kvar hemma!! Räknar ner tills du kommer upp <3

Kram och godnatt//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0