Trondheim


Trondheim

Har varit i Norge och Trondheim på en liten minitripp med jobbet. Trevligt att åka iväg och göra lite skoj. Det är ju så fint i Trondheim också =) Fick väl helt okej väder också.
Nu är jag hemma och ledig i två dagar vilket ska bli riktigt skönt.
Imorron ska jag börja dagen med träning med gubbarna, ingen sovmorgon där inte, träning kl 7. =D
Sen mitt på dagen ska jag möta upp Patrik. Vi ska ha en liten dejt i Badhusparken, med sol och glass. Bad i Storsjön tänkte vi också hinna med. =) Så jag hoppas på riktigt kalasväder, gärna de som varit hemma i Avesta nu dom senaste dagarna, 30 grader och sol.

Pappa verkade ha planer på att åka till Fjällandet imorron så jag hoppas han åker så jag kan följa med. =)
Länge sen man var dit nu, men har sagt till Maria att jag gärna hjälper till när det är dags för hö-upptagning.
Något man var sjukt less på för några eller flera år sen men som man kan sakna nu för tiden.

Nej nu börjar det blir dags att gå och hämta träningskläderna och krypa i sängs.
Natti natti//M


Kommentarer
Postat av: Annicka

Jaha var det jobbet du var där med? jag var ju med på trippen ifjol och då var det också kanonväder och jättemysigt ;-)

2010-07-16 @ 11:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0