VM-final

Ikväll smäller det, VM-FINAL!! GOOOOO HOLLAND!!! Alla tummar för dom!! =D

Jobbat idag, även idag gick det fort att få timmarna och gå, riktigt nice väder också. =) Började regna när jag åkte hem, åt en banan och sen drog jag på mig träningskläderna och drog iväg på en löprunda i regnet. Var sånt där härligt regn att springa i, lite styrketräning när jag kom hem och sen blev de lite One Three Hill. =)

Nu blir det snart grillat, sötsyster kom nyss hem också =)

Blev en andra plats för KA racing i Piteå i helgen också, roligt att det gick så bra för dom. =) Hoppas bilen höll sig hel också =)

Nej nu ska jag slå mig ner hos syster och kika på Sunes Sommar, sån skön film. =) Haha!!

Holland holland holland!!! Guldet går till HOLLAND!! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Wahahahah! Guldet gick till spanien :D

Det gick jag runt och sa hela dagen igår bara för att låta insatt hihi. Iof hade jag ju rätt men har inte sett en enda match :) (förutom ca 45 min av slutet på vm-finalen i brist på flyttkartonger att plocka i)

2010-07-12 @ 19:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0