Hoppas hoppas hoppas

...håller tummarna stenhårt att regnet inte vill dyka upp idag. Imorron kan de regna, de gör mig ingenting. Men inte idag. Har så mycket roligt för mig så regn passar lixom inte in idag.
Mamma och pappa ska in på Jämtlandsstorapris, det är ju v75 i Östersund i helgen =) Så jag, syster och Åke ska dra oss ner på stan och kika lite. Skulle ha velat hitta en ny bikini, så får se vad Östersund har att erbjuda på den fronten. Har en fika inplanerad med Annicka också =) Den ser jag verkligen framemot =)
Sen ska vi nog dra oss iväg och kika på OPE:s herrar som har match.
Därefter ska vi hämta upp - Förhoppningsvis - två glada föräldrar som dragit in lite pengar på travet =D

Laddar med grillad lax till middag idag innan dagen/kvällens största händelse äger rum. =)

"50" årskalaset på Klöstaskola =)


Min fikadejt idag =)


Födelsedagsbarnet =)


Papi och Mami =)


Storglassätarn till syster =P


Vi <3


Kommentarer
Postat av: Annicka

Nämen! Där var ju jag, vilka fina bilder på oss alla.. tyckte de talade sitt tydliga språk ha ha :-)

2010-06-14 @ 20:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0