Positiv känsla

...fick besked om distributionslogistiken idag.. och jag fixade den.. JIPPI!!! Känns jävligt skönt att ha fixat den. Var lite nervös över den faktiskt. Och sen när jag såg att Caroline fixat den våga jag inte riktigt kolla utan var istället påväg till bibblan för att låna om böckerna.. haha. Som tur var så kom jag aldrig så långt och behöver inte gå och låna dom heller för den delen!! GÖTTMOS!!!!

Helgen har tillbringats uppe i ljuvliga Jämtland!! Klarade oss från regnet i lördags så en riktigt lyckad fest blev det på Klösta. =) Tack Maria och Hannah för den!! Var jätte roligt!! =)
Känner att jag hunnit umgåtts med så mycket folk nu när jag varit hemma.. precis som jag vill kunna hinna med..=) Fika med Annicka i lördags, shoppingrunda på stan med syster och Åke, fotboll och PARTY!! =)
Mysig fika stund hemma hos Jannike söndags, fia med knuff med henne, Åke och mitt lilla Blåbär =)
Saknade dock min Sofia som jag inte hann träffa, får styra upp det nästa gång gumman!! =)

Nu är man som sagt hemma i Avesta igen, solen skiner så jag ska ta och koka lite kaffe och dra mig ut med sista Arn-boken och läsa på balkongen =) Imorron drar vi upp till Sundsvall för SUNDSVALL RACEWAY!! =) Dragracing för er som inte vet.

Spelade min sista match för vårsäsongen igår, blev förlust mot Hedemora med 0-3. Jävligt surt, kass domare och vi får inte till vårat spel. IRRITERANDE!!!! Känns som att hela laget måste lyfta sig, räcker inte med att några gör det. Tycker Sofie gjorde en bra match i målet och Natta kämpa på riktigt bra på vänsterbacken. Men alla 11 spelare måste hjälpas åt för att vi ska kunna vinna matchen. riktigt synd att frisparken tog i ribban, tror de hade kunnat bli en annan match bild om vi bara kunde få in en boll i nätet. Kanske lite nerver hade släppt och vi kunnat spela vårat spel.

Göttans igår var iaf att OPE vann sin andra raka match i div 2. =) 0-2 mot Matfors och världens bästa lillasyster gjorde sitt första mål i tvåan!! HEEEEJA LEEEEENA!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag saknar dig! Så typiskt att vi inte hann ses, men det kommer ju fler tillfällen som tur är. Synd att du inte stannade så länge men hör av dig nästa gång så planerar vi lite bättre :D Puss!

2010-06-16 @ 19:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0