SOMMARLOV!!!

Yes nu är sista tentan av klarad och jag har äntligen sommarlov =) Jippi!!
Har firat det med träning på friskis med Sofie, drog sen vidare på fotbollsträning och nu sitter jag hemma och kollar på Kniven mot strupen och Åke har gjort jordgubbsmilkshake =) mums !! Tack älsklingen!! <3

Imorron blir en välförtjänad sovmorgon, faktiskt klivit upp halv sju nu i veckan för att plugga, så jag förtjänar att sova ut imorron =) Hoppas solen tittar fram så jag kan sola lite =) Vill bli brun!!! Så man kan börja känna sig lite fräsch =)

Fick schemat inför sommarens jobb också...=) Blir skönt att komma hem och jobba lite om några veckor. Men innan de ska jag njuta av lite ledighet =D


GLAD SOMMAR!!

Kommentarer
Postat av: Kaspargunhild

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-04-06 @ 08:20:32
URL: http://kaspargunhild.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0