Mors Dag <3

...matchen idag gick inge vidare. Blev förlust med 0-5 minst två mål för mycket. Domaren var inge vidare heller.
Men bitvis spelade vi väl ändå ganska bra. Vi hade ju lite chanser på mål så resultatet spelar inte matchen tycker jag. Åke tyckte att 5-3 hade varit mer rättvist, sett till matchen.
Är iaf inte nöjd med min insats, något jag i och för sig aldrig är, men idag var det nog sämsta matchen hittills. Kom aldrig riktigt in i den och kändes som jag kom fel in i allt jag skulle göra. Och som körsbäret på grädden sträckte jag låret igen. =(
Men imorron blir det en kväll hemma med skolböckerna och plugga inför tentan på tisdag så då får låret vila. Blir nog en skön kvällspromenad iaf om vädret tillåter. =)

Idag är det Morsdag!! Grattis fina mamma på din dag, och alla andra mammors dag =)



Ätit morsdagsmiddag ute hos svärmor ikväll.=) Kött och potatis med sås, mumma..=) Och till efterrätt hade hon gjort rabarberpaj med vaniljsås. =) Väldigt gott och ett riktigt tecken på sommar. =) Måste nog smyga ner till Krister och norpa lite rabarber nån dag... =)


Nej nu ropar sängen att det är dags att sova. Upp med tuppen imorron och ta tag i logistiken. Fy sjutton vad jag längtar tills på torsdag kväll när tentorna är över och man kan njuta av sommarlov!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0