Motorcykel

Idag tog Åke med mig ut på min premiärtur någonsin på en motorcykel..=)
När han kom hem idag hade han lånat sin brors hoj.
Var upp till Klockarvallen och kika på Skogsbo - Dalkurd en sväng och sen drog iväg på en liten tur till Rembo.
Det var riktigt roligt. Ska dock ha en bättre hjälm nästa gång. Skoterhjälmen var ingen höjdare, så någon längre tur blev det inte tal om. Vinden tog tag i hjälmen så de kändes som att huvudet skulle dras av.. inte alls så nice.
Ingen glass på Lappens alltså. Men kanske är tur de när de blev en fika på stan idag med flickorna.
Jag hoppas vi hinner kanske ta en till tur innan hojen försvinner ner till Uppsala.

Tack älsking det var väldigt roligt =)


Den ser dock inte ut som den på bilden


Kommentarer
Postat av: erika

jovisst! jag kan ju ta en liten springtur ner till dig...vi ses om 7 år! :)

2010-05-25 @ 17:20:22
URL: http://erikanathanaelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0